Regulamin Klubu UATS Budzich Pruszków

§1. Postanowienia ogólne

  • Klub sportowy UATS Budzich Pruszków (dalej „Klub”) jest organizacją działającą na zasadach stowarzyszenia, której celem jest propagowanie tenisa stołowego oraz rozwijanie umiejętności sportowych i społecznych członków klubu.

  • Członkami Klubu mogą być dzieci, młodzież oraz osoby dorosłe, które zaakceptowały regulamin Klubu i złożyły deklarację członkowską.

  • Klub działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami klubu.

§2. Członkostwo

  • Warunkiem przystąpienia do Klubu jest wypełnienie i podpisanie deklaracji członkowskiej oraz opłacenie składki członkowskiej.

  • Członkowie Klubu zobowiązani są do przestrzegania regulaminu oraz zasad współżycia społecznego i fair play.

  • Klub zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia w poczet członków osoby, która nie spełnia warunków członkostwa lub narusza zasady Klubu.

  • Członkowie Klubu mają prawo uczestniczyć w treningach, zawodach oraz innych wydarzeniach organizowanych przez Klub.

§3. Treningi i zajęcia sportowe

  • Treningi odbywają się zgodnie z harmonogramem zamieszczonym na stronie internetowej Klubu.

  • Członkowie Klubu zobowiązani są do punktualnego stawiania się na treningach oraz posiadania odpowiedniego stroju i sprzętu sportowego.

  • W przypadku nieobecności na treningu, członek Klubu powinien poinformować trenera z wyprzedzeniem.

  • Trenerzy mają prawo odmówić uczestnictwa w zajęciach osobom, które nie stosują się do regulaminu lub zakłócają przebieg treningów.

§4. Zasady bezpieczeństwa

  • Wszyscy członkowie Klubu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz poleceń trenerów podczas zajęć i zawodów.

  • Klub nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje i urazy powstałe w wyniku nieprzestrzegania regulaminu i zasad bezpieczeństwa.

  • Członkowie Klubu powinni dbać o porządek i czystość na terenie obiektów sportowych.

§5. Opłaty członkowskie

  • Opłaty za uczestnictwo w zajęciach są ustalone przez zarząd Klubu i płatne z góry do 5 dnia każdego miesiąca.

  • Brak terminowej opłaty może skutkować zawieszeniem możliwości uczestnictwa w zajęciach.

  • W przypadku rezygnacji z członkostwa, opłaty wniesione za miesiąc bieżący nie podlegają zwrotowi.

§7. Postanowienia końcowe

  • Regulamin Klubu może być zmieniany przez zarząd Klubu w miarę potrzeb. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej oraz FB Klubu.

  • W sprawach nieuregulowanych regulaminem decyduje zarząd Klubu.

  • Przystąpienie do Klubu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.